2021年5月13日星期四

【療程】[Lightmac醫學美容好唔好?]為肌膚度身定制!個人專屬Light Me Up Pro全效面部療程

年過25歲後,新陳代謝開始減慢,膠原亦迅速流失,同時為肌膚帶來多種問題——毛孔粗大、細紋、鬆弛等等T-T 每人嘅膚質同狀態都唔同,所以市面上大眾療程又唔知對自己好唔好。而Lightmac就有度身定制嘅療程,可以全面改善我嘅肌膚問題,今日我就去試吓Lightmac療程到底好唔好~

有啲美容院裝潢好hea好唔靚,而Lightmac位於尖沙咀海港城嘅分店環境好闊落,裝修簡潔時尚,以白色為主調,令人心情放鬆。
療程前,仲有一杯洛神花茶,味道好好,唔太濃~Lightmac職員超貼心!
呢到提供拖鞋俾客人更換,而且地板都採用防菌物料,令人感覺更加安心(*^_^*)

「Light Me Up Pro全效面部療程」提供18種醫學護膚療程選擇,醫學美容團隊因應我嘅年齡、皮膚狀況同生活習慣作分析,然後挑選兩種個人專屬嘅光學或換膚療程。同其他美容院好唔同,Lightmac會好貼心咁度身定制療程嘅安排,能夠更加針對個別肌膚問題而對症下藥喔~

我近日受毛孔粗大、細紋等問題影響,皮膚唔好好困擾,接受Lightmac皮膚分析之後,美容顧問建議我進行「甘醇酸膠原重組換膚療程」「Long-pulse Nd : YAG 1064激光療程」兩款療程。

入咗treatment房,美容師先幫我卸妝洗面,然後就開始進行Lightmac為我度身定制嘅專屬護膚方案啦!

1. 甘醇酸膠原重組換膚療程

甘醇酸提煉自甘蔗,屬水溶性換膚成分,安全而有效。分子量細小,容易被肌膚底層吸收。甘醇酸刺激真皮嘅骨膠原增生,影響細胞代謝,促進老化角質自然脫落。同時亦能夠美白嫩膚、收細毛孔、去除過厚角質,Lightmac療程真係好適合對付我宜家嘅肌膚問題~

美容師將吸收咗甘醇酸嘅棉花輕擦我面部,為皮膚帶來輕微刺刺嘅感覺,Lightmac美容師話好正常,唔好太擔心,代表換膚程序正在運作緊~等一陣之後,美容師幫我洗面,準備接受下一個療程。

2. Long-pulse Nd : YAG 1064激光療程

屬於性質較溫和、非磨損性嘅激光膠原更生療程,1064nm波長激光進入肌膚底層而產生熱能,刺激纖維母細胞活性,從而加速新陳代謝,製造更多骨膠原。呢個療程能夠改善我毛孔粗大同細紋問題~

Lightmac美容師先用膠紙封着我眼睛(撕走嘅時候完全唔痛~),然後開始以1064nm波長激光照到我面上。過程感覺暖暖哋,完全冇不適嘅感覺~
完成以上兩個Lightmac療程後,再敷上保濕鎮靜面膜,就大功告成啦~
Lightmac仲好貼心咁設有梳妝間,客人做完療程後可以係到打扮吓先再離開。
呢到提供棉花棒、化妝棉、髮型產品等等,Lightmac真係好方便,照顧好多唔同客人需要。
完成療程後,對我嚟講最大改變係毛孔明顯收細咗!除此之外,膚色亦變得亮白飽滿,相信做多幾次效果會更加明顯~你都想親自試吓Lightmac好唔好就要快啲嚟喇!


如果你都想擁有Lightmac度身定制嘅專屬護膚方案,可以click入呢條link登記: https://bit.ly/3sns41q 
就可以優先以體驗價試做Light Me Up Pro全效面部療程啦!


#Lightmac #yourendlessbeauty #lightsupyourdestiny #lightsupyourmoments #lightmeuppro #全效面部療程 #醫學美容 #度身定制#專屬亮肌 #年輕無瑕肌 #素顏自信美

沒有留言:

發佈留言